Dołącz do naszej rodziny i ciesz się 10-letnią gwarancją

Krzysztof Korsak: Spartherm cały czas się zmienia i doskonali. Ostatnio wystartował z nowym programem o nazwie „Rodzina Spartherm”. Jednym z jego punktów jest przedłużenie gwarancji na wkłady kominkowe z pięciu do aż 10 lat. Skąd taka decyzja?


Mirosław Szyrle: Przede wszystkim chcemy zapewnić naszym klientom jeszcze dłuższe poczucie komfortu związanego z gwarancją. A pozwala nam na to nasza technologia i doświadczenie. Przy okazji chcemy się wyróżnić na rynku - dziesięć lat to naprawdę kawał czasu i nie każdy może sobie na to pozwolić.

K.K.: Czy każdy klient może liczyć na taką gwarancję?
- Każdy, kto jest w „Rodzinie Spartherm”, a być w naszej rodzinie jest... bardzo łatwo. Wystarczy kupić nasz wkład w którymś z - to ważne - salonów autoryzowanych Spartherm i przy okazji zarejestrować się na naszej stronie internetowej www.spartherm.pl.

K.K.: Które salony są autoryzowane?
- Listę tych salonów można znaleźć na www.spartherm.pl w zakładce „Gdzie kupić”. Przy okazji można tam ocenić dany salon i sprawdzić, jak ocenili go inni klienci.

K.K.: Dlaczego kupno w tych salonach jest takie ważne i tylko to gwarantuje 10-letnią gwarancję?
- Tylko te salony zapewniają profesjonalną obsługę i profesjonalne wykonanie kominka. Już od 15 lat szkolimy naszych partnerów. Każdy, kto chce sprzedawać wkłady kominkowe Sparthermu, musi przejść szereg szkoleń. Ogień to nie zabawka, wkłady kominkowe musi zamontować prawdziwy fachowiec. Źle zabudowany wkład to ryzyko zaczadzenia, pożaru, czy choćby uszkodzenia obudowy wartej często bardzo duże pieniądze. Tylko kupno wkładu kominkowego Spartherm w salonach autoryzowanych daje poczucie bezpieczeństwa i opiekę nad właścicielem. A jak ktoś kupi wkład w inny sposób, to nie dość, że przy jego użytkowaniu mocno ryzykuje, to jeszcze zostaje pozbawiony gwarancji i opieki z naszej strony.

K.K.: Na czym polega ta opieka?
- Spartherm opiekuje się klientem nie tylko przed zakupem, nie tylko w jego trakcie, ale także długo, długo po. Klient może do nas w każdej chwili zadzwonić i zapytać o poradę. Do tego po pierwszym sezonie grzewczym robimy przegląd kominka. Sprawdzamy, czy wszystko działa prawidłowo, doskonalimy palenie i odpowiadamy na wszelkie pytania klientów. Po prostu opiekujemy się klientem. Jak to w rodzinie. W „Rodzinie Spartherm”!

K.K.: Wspomniał Pan także o rejestracji na www.spartherm.pl.
- Na naszej stronie mamy zakładkę o nazwie „Rodzina Spartherm”. Po jej otwarciu zobaczymy krótki formularz. Podaje się tam podstawowe dane, a także unikatowy numer naszego wkładu, który spisujemy z gwarancji. Jeśli ktoś miałby z tym jakiś problem, chętnie pomożemy, wystarczy do nas zadzwonić na numer 95 783 66 83.

K.K.: Dziękuję.


Mirosław Szyrle
Ma 45 lat. W firmie Spartherm pracuje od 15 lat. Mieszka w Kłodawie koło Gorzowa. Ma ukochaną żonę Agatę i równie kochaną córkę Karolinę. Lubi tenis, ogród, wędkarstwo i Stal Gorzów.